2014年6月9日 星期一

5月敗家總結

好耐冇見!! 自從準備考公開試之後到而家都冇寫過blog啦....(其實都係自己懶啫= =)

我係4月尾已經考哂所有試(口試除外)

不過呢幾個月都唔係好得閒

無論屋企同自己都發生左唔少既事(放心, 都係好事黎既XD)

好彩, 都仲有時間出下街, 同班FD一齊玩....

所以我都敗左少少野咁啦

等我而家介紹下先




 



貓耳TAKA防透視

-------------------------------------------------------------------------

48Group有關:




 















終於入手左人生第1, 2張代理生寫><

桜、みんなで食べた劇場盤既代理生寫真係好可愛>3<

咪醬同TAKA個兩張係因為好平所以就敗埋(掩眼)
 





















TAKA TS FILE同埋HKT BLT都係係12樓買既

當我見到個FILE既價錢牌, 我即刻問我個FD究竟我有冇眼花

因為只係$15炸, 對比起香港同日本官店既FILE

呢個真係好抵

至於HKT BLT淨書, 雖然代理冇入到メロンジュース既選拔

但係見到秋吉同埋其他成員都好可愛(睇HKT48のおでかけ個時對秋吉好感上升)

就忍唔住買埋
















5th album既劇場盤係純粹我係二手碟鋪見到賣十幾蚊就買埋...
















考完試終於可以去在線拎到左貨好耐既HKT 3單

原本我訂既店特係小櫻+mio, 而我個朋友訂既係代理+mai同harupi+mio

所以就同佢交換啦

又多一張代理生寫啦, 超開心

之於小卡就抽中左小櫻, 而朋友就抽中菜摘同小櫻(natsu係佢推既)

所以就冇得交換lu....

其實我仲敗左島餅同ripopo既35th生寫, 不過我唔記得左影

----------------------------------------------------------------------------------------

動漫有關:

















唔知大家有冇睇過Idol M@ster呢?
 
呢一款就係佢地既餅卡

我超級幸運地抽中左我最鍾意既成員高槻やよい(即係橙色頭髮扎住雙馬尾果個)

左邊個張好似係特別版^^
















講到動漫, 我最鍾意既兩套動畫分別係刀劍神域同Lovelive

左上角係刀劍既襟章, 而下面就係LL既眼鏡布

















LL入面, 我最鍾意既成員就係星空凜

岩岩寫BLOG先發現原來やよい同凜醬都係橙色頭髮同元氣既女仔@@


 
















第一張圖入面既凜醬file係團長在c3個時幫我買既

真係唔該哂團長:)

而上圖既CD係LL既Paradise live

5月頭我去信和打算買呢隻CD

但係信和地庫間鋪賣$180(明明其他團員買個時只係$150)

好彩比我係網上搵到係信和附近既好景商場有間鋪頭賣$128

仲要比我抽中code c, 即係凜醬, 小鳥同eli個款

唔知係唔係因為第二日係我生日既緣故

我個日係西九頂樓用左$25就夾左4個公仔

連從來都冇夾公仔運既朋友都夾到幾隻

所以連爆LL碟都開中首推

而第2幅圖張卡就係買LL餅卡抽既

而包餅入面都附送投票券

我當然係即刻投比凜醬啦XDD

----------------------------------------------------------------------------














昨日我都有睇總選既直播

雖然TAKA, 咪醬同AMI既排名都跌左, 而島餅, 代理同mao都係圈外

但係見到HKT既大躍進同mayu登頂我都好滿意今次既結果

當我睇到mayuyu終於可以拎到第一個時, 我都忍唔住大叫左出黎

おめでとう!!!!!!


















另外, 優子卒業おめでとう

希望你係女優繼續好好咁發展

得閒要返黎搵娘娘放閃呀(心心眼)

睇歌單見到優子同TAKA唱禁じられた2人, 好想可以快D有得睇呀>W<

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 隔左幾個月冇敗過家啦
      d生寫都係因為平先買
      鍾意左lovelive之後洗費都多左T.T
      其實仲買左其他非akb同非動漫既野不過冇係blog到寫出黎(掩眼)

      刪除
  2. 樂見人敗lovelive 野~
    ll那張餅卡跟你重覆了T U T
    話說我都有敗im@s 的餅卡w

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意睇團長你敗lovelive既野呀(≧∇≦)
      我想中單人既ll餅卡T^T
      但係而家呢款點都好過中music card(cd封面個款)
      你抽中邊張im@s餅卡??(*◑З◑)

      刪除