2014年3月26日 星期三

HKT新歡?!

係代理移籍到Team A後

我曾經諗過自己會唔會對HKT開始失去興趣

始終除左代理之外

自己係HKT好似都冇咩超鍾意既mb

自從鍾意左代理之後

我已經好似漸漸冇咁推其他HKT mb

不過…

原來我呢個諗法係錯既

正如標題所講, 我搵到自己係HKT既新歡啦

一期生? 二期生? 三期生?

全部都唔係

我新推既係HKT選秀生~山本茉央(まおちゃん)

-----------------------分隔線---------------------------------------

呢排溫完書休息個時

係優酷搵下有d咩HKT既節目睇

結果比我搵到下列片段


呢個係HKT 3單Type C既DVD特典

本身我都有訂呢個type

但係臨近考試

出唔到去拎

諗住反正dvd都冇中字

所以就禁入去睇下啦



見到代理個時超開心

估唔到係3期生既片段都會見到代理><

跟住睇到下一幕…


好可愛呀(無限個心心眼)

山本茉央??呢個名從來都未聽過

莫非係3期生??

結果睇返個標題

原來係有選秀生既部份

之後開始我係成段片就淨係留意mao(遮眼)



今次係3期生同選秀生第一次參加全國握手會

mao握手個時超可愛

HKT既衫更加突顯mao既可愛度

牙敗>3<

--------------------分隔線----------------------------



睇完呢個特典之後

我就上網search下mao既資料

mao醬17歲(同我同年喎@@)

福岡縣出身<---超適合HKT

首推係小指(mao醬係小指挑選架@.@)

特技係變臉+模仿

其實模仿得一d都唔似=.=

有興趣既可以睇返HKT 3單3期生同選秀生握手特典

mao係HKT鹿兒島既演唱會擔當渚のCherry既Centre

伴舞既係haruppi, meru同mio(超豪華伴舞團@_@)

mao仲未出生寫

我估mao既生寫一定會萌死我

mao好似連team都未定

但係我相信mao一定會係HKT發光發熱架>3<

加油mao!!

まお大好きてす

最後送上mao既變顏xD



1 則留言:

  1. 睇返大組閣既資料
    原來mao入左TeamH
    係同小指, haruppi, meru, nakomiku, natsu同一team
    呢個係HKT入面我比較鍾意既team^^
    mao加油(*≧∀≦*)

    回覆刪除